Translate

Βιτρώ Εικονογραφία !!

Ο Άθεος και η Γερόντισσα... Αληθινή Ιστορία !!



Στις  δώδεκα τα μεσάνυχτα, χτύπησαν την πόρτα στην 

Εκκλησία. Ήταν μια γριούλα...και ζητούσε παπά, να πάει να 

κοινωνήσει έναν άρρωστο.


Ο παπάς ετοιμάστηκε και βγήκε αμέσως μαζί της. Πλησιάζουν 
σε ένα φτωχό σπιτάκι, τύπου παράγκας.
Η γριούλα ανοίγει την πόρτα και μπάζει τον ιερέα σε ένα 
δωμάτιο. 
Και να ξαφνικά ο παπάς ευρίσκεται εκεί μόνος με τον άρρωστο.
Ο άρρωστος του δείχνει με χειρονομίες την πόρτα και σκούζει.
 
- Φύγε από εδώ! Ποιος σε κάλεσε; Εγώ είμαι άθεος. Και άθεος 
θα πεθάνω.
Ο παπάς τα έχασε.
 
- Μα δεν ήλθα από μόνος μου! Με κάλεσε η γριά!
 
- Ποια γριά; Εγώ δεν ξέρω καμιά γριά!
Ο παπάς, καθώς στέκει απέναντί του, βλέπει επάνω από το 
κεφάλι του αρρώστου, μια φωτογραφία με την γυναίκα πού τον 
κάλεσε.
Του λέει, ενώ του δείχνει το πορτραίτο.
 
- Να αυτή!
 
- Ποια αυτή, ξέρεις, τί λες, παπά; Αυτή είναι η μάνα μου.
 Και έχει πεθάνει χρόνια τώρα!

Για μια στιγμή πάγωσαν και οι δύο. Αισθάνθηκαν δέος.
 Ο άρρωστος άρχισε να κλαίει. Και αφού έκλαψε, ζήτησε να 
εξομολογηθεί. Και μετά, κοινώνησε. 


Η μητέρα του είχε φροντίσει από τον ουρανό, να του δείξει τον 

δρόμο της σωτηρίας.